Menu
Język: Program Magazynowy - Wersja angielska Program Magazynowy - Wersja polska

Podstawowa pomoc techniczna

Podstawowa pomoc jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną wersje programu (12 miesięcy od zakupu programu lub aktualizacji). Wsparcie dostępne jest przez pocztę elektroniczną oraz bezpośrednio z poziomu programu LoMag, w którym dodana została specjalna funkcja powiadamiająca autorów programu w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu podczas działania programu. Pomoc udzielana jest zwykle w ciągu kilku godzin w dni robocze, w szczególnych przypadkach czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Wsparcie techniczne obejmuje następujące aspekty:

  • Informacje dotyczące wymagań sprzętowych, programowych i pracy w sieci.
  • Informacje w zakresie technicznej konfiguracji programu oraz bazy danych.
  • Zakres funkcjonalności programu, dopasowanie ustawień do specyfiki działalności.
  • Odzyskanie klucza aktywacyjnego do programu w przypadku zagubienia lub awarii.
  • Komunikaty i błędy zgłaszane przez program.
  • Podstawowa pomoc jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną wersje programu (12 miesięcy od zakupu programu lub aktualizacji). Wsparcie dostępne jest przez pocztę elektroniczną oraz bezpośrednio z poziomu programu LoMag, w którym dodana została specjalna funkcja powiadamiająca autorów programu w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu podczas działania programu. Pomoc udzielana jest zwykle w ciągu kilku godzin w dni robocze, w szczególnych przypadkach czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Wsparcie techniczne obejmuje następujące aspekty:

  • Informacje dotyczące wymagań sprzętowych, programowych i pracy w sieci.
  • Podstawowa pomoc techniczna nie obejmuje:

    • Zdalnego połączenia z pulpitem.
    • Informacje w zakresie technicznej konfiguracji programu oraz bazy danych.
    • Szkoleń z obsługi programu.
    • Analizy baz danych klienta.
    • Zakres funkcjonalności programu, dopasowanie ustawień do specyfiki działalności.
    • Odzyskanie klucza aktywacyjnego do programu w przypadku zagubienia lub awarii.
    • Zagadnień, które opisane są szczegółowo w Instrukcji programu LoMag oraz na stronie odpowiedzi na często zadawane pytania
    • Komunikaty i błędy zgłaszane przez program.

    Aby sprawnie obsłużyć Państwa zgłoszenie prosimy o przygotowanie następujących informacji:

Podstawowa pomoc techniczna nie obejmuje:

  • Aktualnie zainstalowana wersja programu LoMag - można sprawdzić w menu "Pomoc" / "O programie".
    • Zdalnego połączenia z pulpitem.
    • Szkoleń z obsługi programu.
    • Analizy baz danych klienta.
    • System operacyjny, na którym zainstalowany jest program LoMag (np. Windows 7 wersja 64 bitowa). Aby sprawdzić wybierz prawym przyciskiem "właściwości" na ikonie "Mój komputer".
    • Zagadnień, które opisane są szczegółowo w Instrukcji programu LoMag oraz na stronie odpowiedzi na często zadawane pytania

    Aby sprawnie obsłużyć Państwa zgłoszenie prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • Szczegółowy opis oraz zrzuty ekranu. Aby wykonać zrzut ekranu należy nacisnąć klawisz "Prt Scr" w programie LoMag i wkleić do listu e-mail (ctrl+V) lub w dokumencie Word naciskamy (ctrl+V) i dodajemy opis.
    • Aktualnie zainstalowana wersja programu LoMag - można sprawdzić w menu "Pomoc" / "O programie".

    Pełna pomoc techniczno-wdrożeniowa.

    W trosce o najwyższą jakość usług oferujemy odpłatnie pełną pomoc, która obejmuje również następujące elementy:

  • System operacyjny, na którym zainstalowany jest program LoMag (np. Windows 7 wersja 64 bitowa). Aby sprawdzić wybierz prawym przyciskiem "właściwości" na ikonie "Mój komputer".
    • Konsultacje telefoniczne w godzinach 10:00 - 16:00 w dni robocze.
    • Pomoc zdalna (przejęcie kontroli nad pulpitem klienta przez Internet).
    • Analiza bazy danych klienta.
    • Pomoc w obsłudze i wdrożeniu programu.
    • Szczegółowy opis oraz zrzuty ekranu. Aby wykonać zrzut ekranu należy nacisnąć klawisz "Prt Scr" w programie LoMag i wkleić do listu e-mail (ctrl+V) lub w dokumencie Word naciskamy (ctrl+V) i dodajemy opis.
    • Instalacja i konfiguracja SQL Server

    Pełna pomoc techniczno-wdrożeniowa.

  • Konfiguracja urządzeń współpracujących z programem (np. drukarek, kolektorów, czytników)
  • W trosce o najwyższą jakość usług oferujemy odpłatnie pełną pomoc, która obejmuje również następujące elementy:

  • Konfiguracja sieci lokalnej w celu udostępnienia programu na inne stanowiska lub urządzenia.
    • Konsultacje telefoniczne w godzinach 10:00 - 16:00 w dni robocze.
    • Pomoc zdalna (przejęcie kontroli nad pulpitem klienta przez Internet).
    • Analiza bazy danych klienta.
    • Pomoc w obsłudze i wdrożeniu programu.
    • Instalacja i konfiguracja SQL Server

    Roczny koszt pełnej pomocy techniczno-wdrożeniowej to 600 zł netto. Łączny czas poświęcony na pomoc jest ograniczony do 3 godzin w ciągu roku. Niewykorzystane godziny nie przechodzą na następny rok.

    ZAKUP PEŁNEJ POMOCY

  • Konfiguracja urządzeń współpracujących z programem (np. drukarek, kolektorów, czytników)
  • Konfiguracja sieci lokalnej w celu udostępnienia programu na inne stanowiska lub urządzenia.

Roczny koszt pełnej pomocy techniczno-wdrożeniowej to 600 zł netto. Łączny czas poświęcony na pomoc jest ograniczony do 3 godzin w ciągu roku. Niewykorzystane godziny nie przechodzą na następny rok.

ZAKUP PEŁNEJ POMOCY